سایت رسمی فروش کتاب، جزوه دانشگاهی و فایل های آماده لایه باز فتوش

سایت رسمی فروش کتاب، جزوه دانشگاهی و فایل های آماده لایه باز فتوش

دانلود جزوه,کتاب,آموزش تصویری درس ها,خلاصه کتاب,نمونه سوالات کلیه رشته های کاردانی,کارشناسی,کارشناسی ارشد و دکتری پیام نور، فایل لایه باز فتوشاپ

محل لوگو

آموزش کسب درآمد هفته ای 700 هزار تومان


آموزش کسب درآمد هفته ای 700 هزار تومان

من آرمین سرخوش افشار هستم متولد سوم دی ماه 1369 . مدرک تحصیلی من لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات و فوق لیسانس مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک هست .

بنده از سال 1388 در حوزه تجارت الکترونیک و بازاریابی الکترونیک مشغول به فعالیت و کسب درآمد هستم . همیشه سعی کردم دوستان و آشنایان و دانشجویان دانشگاه را کمک کنم تا بتوانند برای خودشان کسب و کاری راه اندازی کنند و بتوانند پول در بیاورند . ولی همیشه این باور و فرهنگ اشتباه که "مگه میشه از اینترنت پول در آورد یا باید حتما استخدام بشوم تا پول در بیاورم " باعث عدم فعالیت دوستان شد . تا اینکه امروز تصمیم گرفتم مجموعه آموزش هایی را در زمینه های مختلف تجارت الکترونیک تهیه کنم تا بتوانید درآمدی در این حوزه کسب کنید .

توی این آموزش اصلا قرار نیست من شعاری بدهم یا فقط یه فایلی را بفروشم بلکه توی این آموزش من تا کسب درآمد شما را همراهی خواهم کرد و راه تماس خودم را هم به شما معرفی خواهم کرد که با همدیگر بتوانیم در ارتباط باشیم .

هدف از تهیه این آموزش کسب درآمد از فروش این فایل نیست همانطوری که بالا گفتم من خیلی تلاش کردم به دوستان آموزش بدهم آن هم بصورت رایگان ولی متاسفانه تا ما پولی برای چیزی ندهیم قدر آن را نمی دانیم و البته که مبلغ این فایل را بسیار پایین گذاشتم که همه بتوانند آن را تهیه کنند وخواستم تا کسانی که واقعا قصد فعالیت دارند دارند را با کسانی که پشتکار کافی ندارند جدا کرده باشم.

توی این آموزش میخواهم بهتون آموزش بدهم که چطوری هفته 47 دلار یا 700 هزار تومان از طریق بیت کوین درآمد داشته باشید .

با توجه به وضع اقتصادی بد در کشور و بیکاری جوانان تصمیم گرفتم این آموزش را تهیه کنم تا توانسته باشم کمترین کمک را به مردم کشورم کده باشم .

 


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 405

برچسب های مهم

دانلود جزوه,کتاب,آموزش تصویری درس ها,خلاصه کتاب,نمونه سوالات کلیه رشته های کاردانی,کارشناسی,کارشناسی ارشد و دکتری پیام نور

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما