سایت رسمی فروش کتاب، جزوه دانشگاهی و فایل های آماده لایه باز فتوش

سایت رسمی فروش کتاب، جزوه دانشگاهی و فایل های آماده لایه باز فتوش

دانلود جزوه,کتاب,آموزش تصویری درس ها,خلاصه کتاب,نمونه سوالات کلیه رشته های کاردانی,کارشناسی,کارشناسی ارشد و دکتری پیام نور، فایل لایه باز فتوشاپ

محل لوگو

آموزش زبان آلمانی


آموزش زبان آلمانی

قرار هست این پست کاملترین پست آموزش زبان آلمانی باشد که تمام سوالات خودتان در خصوص آموزش این زبان را دریافت خواهید کرد و به مرور این زمان این پست آپدیت خواهد شد . 

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل :

یادگیری زبان آلمانی زیاد سخت نیست اگر با اصول درست یادگیری زبان پیش برید . 

  • خوبی که زبان آلمانی دارد این است که صحبت با دیگران در این کشور عمدتا به صورت رسمی و کتابی صورت می گیرد و به همین دلیل بر خلاف فارسی و انگلیسی که لهجه بسیار ضروری ست در آلمانی همانطور که در کتاب ها می خوانید، صحبت می شود!
  • جالب است بدانید صحبت کردن به آلمانی راحت‌تر از خواندن و نوشتن آن است.
  • یک اسم می تواند مونث، مذکر و یا خنثی باشد (بر عکس فارسی و انگلیسی که مثلا وقتی کلمه گل را مطرح می کنید، یک معنا دارد ولی در آلمانی گل مذکر و مونث!)
  • باید جمع اسامی را یک به یک یاد بگیرید (در فارسی و انگلیسی قواعد جمع بستن داریم. مثلا در انگلیسی یک s به اخر کلمات اضافه می کنیم ولی در آلمانی برای هر کلمه یک اسم جمع جداگانه وجود دارد!
  • زمان ها در این زبان مشابه زبان انگلیسی است و زمان های کامل در فارسی معادلی ندارند
  • در این زبان صفات هم صرف می شوند (مثلا کلمه زیبا را مثل فعل صرف می کنند! یادگیری اش کمی گیج کننده است ولی سخت نیست)
  • مفعول در جمله جایگاه مشخصی ندارد و فقط از طریق حالت آن می توان تشخیص داد (در انگلیسی و فارسی جمله ساختار مشخصی دارد و جایگاه هر کلمه مشخص است)

 

18 اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

1. Duolingo

اپلیکیشن Duelingo

قیمت: رایگان

در میان کل اپلیکیشن‌ها، Duolingo تنها اپلیکیشنی است که رویکرد میانه‌ای را اتخاذ کرده است و آلمانی را در عین جامع بودن، با بازی نیز آموزش می‌دهد.Duolingo همه چیز را قطعه قطعه و بخش بخش می‌کند. صفت‌ها، کلمات پرسشی، زمانها، اسامی اختصار، واژگان تکنیکی و دیگر موارد را بصورت لقمه‌ای آموزش می‌دهد. برای زبان آلمانی حدود 60 درس طراحی شده است که برای مدت مدیدی سرگرمتان می‌کند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از Duolingo این است که نیازی ندارید وقت زیادی بریا آن بگذارید. هر روز برای انجام دادن 3-4 واحد درسی، تنها 20 دقیقه نیاز دارید و بدین شیوه می‌توانید در سه ماه کل درس‌های موجود را تمام کنید. چیزی حدود 1500 کلمه در سه ماه!

دانلود اپلیکشن اندروید Duolingo

دانلود اپلیکشن ios Duolingo

2. Fluentu

اپلیکیشن Fluentu

FluentU یک پلت فرم عالی برای یادگیری زبان آلمانی است. برخلاف دیگر اپلیکیشن‌های یادگیری، FluentU از یک رویکرد متفاوت برای آموزش آلمانی استفاده می‌کند. رویکردی مبتنی بر ویدیو.

FluentU یک پلت فرم آموزشی مبتنی بر ویدیو است که از سراسر وب بهترین ویدیوهای زبان آلمانی را گرد آوری می‌کند و آنها را به مجموعه‌ منابع آموزش زبان آلمانی تبدیل می‌کند. چیزی که این اپلیکیشن را منحصر بفرد می‌کند این مولفه است که ویدیوهایی از منابع مختلف و درباره‌ی موضوعات متفاوتی برای آموزش آلمانی گردآوری شده است و همچنین به زبان آموز نشان داده می‌شود که چگونه آلمانی در نقاط مختلف تلفظ می‌شود. کلیپ‌هایی شامل کلیپ‌هایی از شوهای تلویزیونی، موزیک ویدیوها، تبلیغات تجاری، تبلیغات فیلم‌های سینمایی، و دیگر موارد است که در کل مجموعه‌ی جذاب و متفاوتی می‌تواند برای زبان آموز باشد.

این ویدیوهای همچنین دارای زیر نویس هستند و رویکردی تعاملی با زبان آموز دارند. شما می‌توانید با ویدیوها رابطه‌ی خوبی برقرار کنید و آن را هر وقت خواستید متوقف کنید و کنترل آن را در دست بگیر

دانلود اپلیکشن ios Fluentu

3. MindSnacks

اپلیکیشن MindSnacks

قیمت: 4.99 دلار

MindSnacks یک اپلیکیشن آموزشی با رابط کاربری جذاب برای زبان آلمانی است. حتی با وجود اینکه هدف از طراحی این اپلیکیشن دانش آموزان بوده است، کار با اپلیکیشن آن آنقدر جذاب است که یادگیری لغات آلمانی را برای هر کسی می‌تواند جذاب کند.

این اپلیکیشن بیشتر بخاطر رویکرد بازی محورش در یادگیری و بازبینی کلمات شناخته می‌شود؛ MindSacks به شما کمک می‌کند که کلمات جدید را از طریق 9 بازی یاد بیگرید. این اپلیکیشن به واحدهای لغوی متفاوتی همچون غذا، مشاغل، حمل و نقل، و دیگر موارد تقسیم شده است و برای هر مجموعه‌ی لغوی، شما می‌توانید از این بازی‌ها برای یادگیری و تقویت دامنه لغات خود استفاده کنید.

در این اپلیکیشن 50 مجموعه‌ی لغت وجود دارد که می‌توانید با استفاده از این بازیهای جذاب آنها را یاد بگیرید.

دانلود اپلیکشن آیفون MindSnacks

4. MosaLingua

اپلیکیشن Moslingua

قیمت: 4.99 دلار (اپ استور)، 5.99 دلار (گوگل پلی)

MosaLingua پلت فرمی است با رویکردی ترکیبی از یک اپلیکیشن تعاملی آلمانی و یک دفترچه عبارات صوتی.

چیزی که MosaLingua را منحصربفرد می‌کند، استفاده‌ی آن از تکنیک SRS برای نمایش لغات جدید است. اساسا، SRS راهی برای بازبینی و بازخوانی کلمات درست قبل از زمانی است که ممکن است آنها را فراموش کنید. بدین طریق، در دراز مدت، کلمات را می‌توانید برای مدت زمان بیشتری در ذهن خود ماندگار کنید.

این اپلیکیشن دارای بیش از 14 دسته‌بندی و حدود 100 زیر مجموعه است که همگی از مولفه‌های مکالمه‌ای و فایل‌های صوتی برخوردارند و تقریبا 3000 عبارت را در بر می گیرد. MosaLingua طراحی شده است تا این عبارات را در کمترین بازه‌ی زمانی یاد بگیرید آنها را در ذهن خود ماندگار کنید.

دانلود نسخه اندروید Moslingua

دانلود نسخه آیفون Moslingua

5. Rosetta Stone

Roseta Stone

قیمت: رایگان (برای حساب آزمایشی)

تقریبا اشاره به مجموعه‌های آموزشی زبان بدون اشاره به رزتا استون غیر ممکن است.

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین متدهای یادگیری محبوب که در نسخه‌های موبایلی نیز عرضه شده است.

بدون اشاره به جزئیات، مجموعه‌های موجود در رزتا استون با ارائه‌ی تجربه‌ای کاملا عمیق و با غوطه ور کردن کاربر در دنیای زبان، متدی کاملا متفاوت را نسبت به دیگر برنامه‌ها به افراد ارائه می‌دهند. این اپلیکیشن از همان ابتدا آلمانی را با زبان آلمانی به سادگی هرچه تمامتر آموزش می‌دهد.

با این کار، این نرم افزار قصد دارد محیطی برای کاربر ایجاد کند که تمامی مولفه‌های آن به زبانی باشد که قصد یادگیری آن را دارید. شیوه‌ای که بچه‌ها زبان مادری‌شان را یاد می‌گیرند.

هرچند که شاید در نگاه اول این نرم افزار کمی عجیب و غریب به نظر برسد، اما با اتصال مفاهیم و موضوعات نمایش داده شده به کلمات آلمانی ، رزتا استون متدی را ارائه می‌کند که در دراز مدت از مزایای بسیاری برخوردار است. شما به مرور با کلمات، عبارات، جملات و پاراگراف‌هایی روبرو می‌شوید که زبان را به شما یاد می‌دهند.

اگر در ابتدای مسیر یادگیری آلمانی هستید و هیچی از این زبان نمی‌دانید، نسخه‌ی اندرویدی / iOSی این نرم افزار می‌تواند گزینه‌ی مناسبی بریا شما برای شروع به یادگیری باشد.

یکی از نکات منفی این نرم افزار قیمت بالای آن است. هرچند که در مواقعی تخفیف‌های جالبی را می‌توانید از طریق وب سایت آن پیدا کنید.

دانلود نسخه اندروید رزتا استون 

دانلود نسخه ایفون رزتا استون 

6. Memrise

 اپلیکیشن memrise

قیمت: رایگان

یکی از نوآورانه‌ترین اپلیکیشن‌های یادگیری لغات آلمانی که در میان رفقای خود سر و گردنی بالاتر است. Memrise یک انتخاب عالی برای جواب دادن به نیازهای آموزشی شماست، بخصوص زمانی که برای یادگیری و به خاطر آوردن کلمات آلمانی با مشکل روبرو هستید.

رویکرد این نرم افزار منحصربفرد است. برخلاف بسیاری از اپلیکیشن‌ها، Memrise کلمات را صرفا بر پایه‌ی تصویر به کاربر آموزش نمی‌دهد. این اپلیکیشن کلمات را با لحنی طنز آمیز و کمیک آموزش می‌دهد.

Memrise‌ سطوح متفاوتی را آموزش می‌دهد؛ از سطوح مقدماتی گرفته تا سطوح پیشرفته‌ی زبان مجموعه‌های متفاوتی از افعال، نقل قول‌ها، احساسات و رنگ‌ها را آموزش می‌دهد.

نسخه‌ی iOS در اپ استور

نسخه‌ی اندروید در گوگل پلی

7. Anki

Anki

قیمت: رایگان برای اندروید و نسخه‌ی دسکتاپ (24 دلار برای نسخه‌ iOS)

طراحی و رابط کاربری اپلیکیشن ساده است، اما الگوریتمی که SRS را فعال می‌کند بسیار قدرتمند طراحی شده است. Anki از بهترین نرم‌افزارهای فلش کارت برای یادگیری عبارات و لغات و نکات گرامری است و کار با آن آسان است. می‌توان برای فلش کارت‌ها عکس گذاشت، صدا اضافه کرد و به آن فایل الصاق کرد. جدا از بسته‌های از پیش آماده برای استفاده، شما می‌توانید فلش‌کارت‌های خود را نیز به سیستم اضافه کنید. ثبت نام برای استفاده از Anki رایگان است و این اپلیکیشن در دو نسخه‌ی اندروید و iOS نیز موجود است.

نسخه‌ی iOS در اپ استور

نسخه‌ی اندروید در گوگل پلی

8. Busuu

Busuu

قیمت: نسخه‌ی رایگان + 14.99 یورو برای هر ماه برای فعالسازی ویژگیهای اضافی

Busuu ی آلمانی یک اپلیکیشن متفاوت است که شیوه‌ی آموزشی‌اش شاید شبیه به دیگر برنامه‌ها باشد، اما چیزی که آن را متفاوت از بقیه می کند، وجود یک جامعه‌ی فعال از زبان آموزان است که می‌توانند هر لحظه به شما برای تصحیح و تقویت مهارت‌هایتان کمک کنند.

اگر از آن تیپ افرادی هستید که دوست دارید تمرین‌های زیادی انجام دهید و با افراد محلی صحبت کنید، Busuu انتخاب خوبی برای شما می‌تواند باشد.

نسخه‌ی iOS در اپ استور

نسخه‌ی اندروید در گوگل پلی

9. iStart German

istart german

ظاهرا iStart اسم خوبی برای این اپلیکیشن است و طراحی آن افرادی را هدف گرفته است که از آلمانی چیزی نمی‌دانند و در ابتدای راه هستند. فرآیند یادگیری بسیار کند است و به آرامی جلو می‌رود اما اطلاعات جامع و کاملی را می‌توان درباره زبان آلمانی در این اپلیکیشن دریافت کرد.

محتوای این اپلیکیشن به فرمی ارائه می‌شود که شبیه به یک پنجره‌ی چت (chat) به نظر می‌رسد و فرآیند آموزش توسط دو آلمانی زبان اجرا می‌شود. هر درس شامل متن و نسخه‌ی صوتی است و موارد بصری دیگری نیز برای هرچه تکمیل تر کردن محتوا در آن کار شده است.

یادگیری آلمانی با iStart بدین شیوه است که شما به معلمان گوش می‌دهید و موارد آموزشی را همچون الفبای آلمانی، عبارات متداول روزانه و دیگر موارد را می‌آموزید. جدا از یادگیری کلمات جدید، اطلاعات دیگری نیز در خلال درس‌ها به شما ارائه می‌شود. این اپلیکیشن به افرادی پیشنهاد می‌شود که هیچ پیش زمینه‌ی از زبان آلمانی ندارند و می‌خواهند از صفر شروع کنند. این اپلیکیشن تنها برای iOS موجود است.

لینک دانلود اپ استور iStart German

10. German verb conjugations by Brainscape

brainscape

قیمت: (رایگان برای نسخه‌ی آزمایشی)

یکی از چالش‌هایی که زبان آموزان آلمانی همیشه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بحث تغییر شکلی افعال و اسامی است. این موارد در داخل جملات بنا به جنسیت، تعداد و وضعیت تغییر شکل می‌دهند. اگر پیدا کردن اشکال متفاوت این افعال و کلمات برای شما سخت است، می‌توانید از این اپلیکیشن به نفع خود استفاده کنید.

چیزی که انتظار شما را می‌کشد لزوما مجموعه‌ای از فلش کارت‌ها است که به هشت دسته‌بندی تقسیم شده است و هر کدام یکی از زمانهای فعلی آلمانی را تشریح می‌کنند.

تمامی دسته‌بندی‌ها شامل 275 فعل پر استفاده‌ در زبان آلمانی هستند که به درستی طبق ضمایر مربوطه تغییر شکل داده شده اند. این اپلیکیشن به کاربر اجازه می‌دهد که از نظر سیستماتیک خود را درون یکی از سخت‌ترین بخش‌های یادگیری زبان آلمانی ببینید و آن را درک کند. کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است و می‌توانید از آن در فرآیند مطالعات خود استفاده کنید.

11. Babbel

 babbel app

درس‌های ارائه‌ شده در بابل لقمه‌ای و در سایز کوچک هستند و به راحتی می‌توانید در زندگی شلوغ روزمره‌ی خود وقت کافی برای مرور کردن و یادگیری کلمات و موارد جدید را پیدا کنید. در بابل می‌توانید طبق سلیقه‌ی خود حوزه‌های متعددی را برای خواندن و یادگیری لغات انتخاب کنید. از سفر و مسافرت گرفته تا تجارت، به هر موضوعی که علاقه دارید می‌توانید آنها را برای یادگیری فراخوانی کنید.

سیستم آموزشی بابل برای زندگی مدرن طراحی شده است و با در نظر داشتن اینکه همه مشغله‌ی کاری دارند، به شما این قابلیت را می‌دهد که در هر کجا و هر زمان، بر روی گوشی یا تلفن همراه و یا کامپیوتر خانگی، موارد آموزشی را مرور کنید. فرآیند طی شده در تمامی دستگاههای شما به روز شده و در هر دستگاهی می‌توانید به آخرین مرحله‌ای که بودید دسترسی پیدا کنید.

دانلود برنامه اندروید بابل 

دانلود برنامه آیفون بابل

12. SpeakEasy

برنامه speakeasy

قیمت: 3.99 دلار برای هر کدام از این نسخ

SpeakEasy یک دفترچه عبارات است که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه شده است.

در این اپلیکیشن فایل‌های صوتی از افراد محلی وجود دارد که می‌تواند تجربه‌ی دست اولی را به شما ارائه کند. زمانی که خود را در موقعیتی می‌بینید که باید آلمانی صحبت کنید، برای مثال هنگام رفتن به کشورهای آلمانی زبان، این اپلیکیشن پر از عباراتی است که هر زمان می‌توانید به آن رجوع کنید.

بعضی از ویژگیهای جالب SpeakEasy شامل ویژگی عقب و جلو کردن فایلهای صوتی و فلش کارت‌ها است.

دانلود ورژن اندروید Speakeasy

دانلود ورژن ios Speakeasy

13.ِDrops

اپلیکیشن drops

Drops روی یکی از جنبه های زبان (واژگان)، تمرکز دارد و البته این کار را به خوبی انجام می دهد. این برنامه صرفاً به دلیل طراحی زیبایی که دارد یکی از موارد مورد علاقه من است. Drops بازی های کلمه ای کوتاه و جذابی را ارائه می دهد که از طریق حفظ لغت به ساخت دایره واژگان غنی منتهی می شود. این بازی ها شامل وصل کردن تصاویر به ترجمه آنها یا مرتب کردن حروف درهم برای تمرین املا می شوند، اساسا این تمرین ها علاوه بر یادگیری، روی سرگرمی متمرکز هستند. هر بازی یک جلسه ۵ دقیقه ای هیجان انگیز است که می تواند به یادگیری زبان آلمانی کمک کند!

دانلود اپلیکشن اندروید Drops

دانلود اپلیکشن ios Drops 

14.اپلیکشن آموزش آلمانی با جملات صوتی 

اپلیکیشن صوتی آموزش آلمانی

در این نرم افزار برای فارسی زبانان صوتی ، زبان آلمانی را به رایگان یاد می گیرید و شما با تمرین کردن مطالبی که در این نرم افزار وجود دارند ، زبان آلمانی خود را تقویت می کنید. در این نرم افزار می توانید آموزش زبان آلمانی آفلاین را تجربه کنید.

در این اپلیکیشن بر روی یادگیری لغات آلمانی برای زبان فارسی و همچنین جملات آلمانی (پرکاربرد ترین جملات زبان آلمانی ) و ضرب المثل های آلمانی با ترجمه فارسی ، تمرکز شده است. اموزش مکالمه زبان آلمانی رایگان ، یکی از اهداف ساخت این نرم افزار بوده است.

دانلود اپلیکشن اندروید آموزش آلمانی 

 

 

 

آموزش زبان آلمانی آیفونی ها

15.اپلیکیشن For Farsi-German vocabulary trainer

این اپلیکیشن آموزش واژگان آلمانی که امتیاز بسیار بالایی در بین کاربران کسب کرده است مخصوص فارسی زبانان توسعه یافته است و علاوه بر تلفظ واژگان، مثال ها و …، معنای فارسی آنها را نیز در کنار خود دارد. شامل کاربردی ترین واژگان می باشد.

دانلود برای آیفونی ها 

 

 

 

16.اپلیکیشن بیاموز 

دانلود اپلیکشن بیاموز

بر خلاف بیشتر واژه نامه های فارسی، در روند آموزشی و واژه نامه زبان بیاموز، معانی متفاوت واژه ها (با توجه به المان هایی مانند ساختار گرامری، نوع و نحوه کاربرد، تفاوت در معادل های فارسی و …) تفکیک شده و هر معنی با توجه به سطح آسانی یا مشکل بودن یا موضوعش در دسته مرتبط با خود قرار گرفته. جدا بودن معانی واژه ها به شما کمک می کند درک بهتری از ساختار گرامری و تفاوت های معنی واژه در کاربردهای متفاوت داشته باشید. گذشته از آن این تفکیک به شما کمک می کند بتوانید معانی اصلی و اولیه واژه را در ابتدا یاد گرفته و رفته رفته به عمق معنای آن برسید.

دانلود برای اندروید 

 

 

17. Der Die Das

Der Die Das

دانلود این نرم افزار به کلیه زبان آموزان آلمانی توصیه می شود. یادگیری واژگان آلمانی کار دشواری نیست، مبارزه واقعی زمانی شروع می شود که به حروف تعریف می رسید. در زبان آلمانی سه روش مختلف برای گفتن حرف تعریف the وجود دارد! Der Die Das به شما کمک می کند حروف تعریف آلمانی را از طریق آزمونهای تعاملی یاد بگیرید و به خاطر بسپارید.

این برنامه شامل دستورالعمل های گرامری و خلاصه ای کامل از قوانین و اصول مربوط به حروف تعریف در زبان آلمانی می باشد. همچنین می توانید به نحوه تلفظ کلمات گوش دهید و آنها را به لیست کلمات “مورد علاقه” خود اضافه کنید.

دانلود اپلیکیشن اندروید 

دانلود اپلیکیشن Ios

 

 

18.نرم افزار نصرت 

دانلود آموزش زبان نصرت

یکی از پرطرفدارترین و بهترین روشهای یادگیری زبان آلمانی همین پکیج آموزشی نصرت برای آیفون میباشد که با روزانه ۳۰ دقیقه تمرین میتوانید پس از ۳ ماه به زبان آلمانی صحبت کنید.این روش آسانترین و لذت بخش ترین پکیج آموزشی است. با پرداخت آنلاین می توانید لینک دانلود و کد فعالسازی را در ایمیل خود دریافت کنید.

این نرم افزار پولی می باشد و به نسب هزینه مناسب نیست .

 

 

 

 

دانلود کتاب آموزش زبان آلمانی با تلفظ

برترین کتاب برای آموزش زبان آلمانی از مدرک A1 تا C1 کتاب های منشن هست که هم شامل گرامر هست و هم شامل لغت،مکالمه،فیلم،صوت و .... 

هزینه کتاب منشن آلمانی :

کتاب های منشن برای هر سطح A1 تا C1  برای دو جلد کتاب (کتاب درس و کتاب کار )قیمت امروز بازار 75000 تومان می باشد که می توانید در سایت بوک سل به رایگان تمامی کتاب های منشن را به رایگان دانلود کنید .

ما برای شما یک پیشنهاد عالی داریم به جای دانلود این همه کتاب و وقت گذاشتن حداقل چهار ،پنج ساعت در روز برای مطالعه این کتاب ها ،فقط حداکثر یک تا دو ساعت زمان در روز و مشاهده این ویدیوهای آموزش زبان آلمانی به فارسی در کمتر از سه ماه مدرک A1 و A2 خود را بگیرید 

لینک دانلود کتاب های منشن برای زبان آلمانی 

 Menschen A1.1

کتاب اصلی Menschen Kursbuch A1.1

کتاب کار Menschen Arbeitsbuch A1.1

پاسخنامه کتاب کار A1.1 Arbeitsbuch

فایل های صوتی کتاب Kursbuch

فایل های صوتی کتاب Arbeitsbuch

متن فایل های صوتی کتاب Kursbuch

متن فایل های صوتی کتاب Arbeitsbuc

متن فایل های صوتی DVD معلم

دیکته های کتاب A1.1

گرامر کتاب A1.1

Portfolio کتاب A1.1

ویدئوهای مربوط به دروس موجود در تمرین های آنلاین

ویدئوهای صفحات Film-Stationen در کتاب Kursbuch به همراه متن فایل ها (Transkript)

فایل صوتی تمرین شنیدن و بخش گرامر

Menschen A1.2

کتاب اصلی Menschen Kursbuch A1.2

کتاب کار Menschen Arbeitsbuch A1.2

پاسخنامه کتاب کار A1.2 Arbeitsbuch

فایل های صوتی کتاب Kursbuch به همراه متن

فایل های صوتی کتاب Arbeitsbuch به همراه متن

متن فایل های صوتی DVD معلم

دیکته های کتاب A1.2

گرامر کتاب A1.2

Portfolio کتاب A1.2

ویدئوهای مربوط به دروس موجود در تمرین های آنلاین

ویدئوهای صفحات Film-Stationen در کتاب Kursbuch به همراه متن فایل ها (Transkript)

فایل صوتی تمرین شنیدن و بخش گرامر

 Menschen A2.2

کتاب اصلی Menschen Kursbuch A2.1 (با کیفیت بسیار بالا)

کتاب کار Menschen Arbeitsbuch A2.1

پاسخنامه کتاب کار A2.1 Arbeitsbuch

فایل های صوتی کتاب Kursbuch به همراه متن

متن فایل های صوتی کتاب Kursbuch

فایل های صوتی کتاب Arbeitsbuch به همراه متن

متن فایل های صوتی کتاب Arbeitsbuch

دیکته های کتاب A2.1

گرامر کتاب A2.1 و A2.2

تست های کتاب A2.1 به همراه پاسخنامه

واژگان تصویری کتاب A2.1

برنامه درسی کتاب A2.1

ویدئوهای کتاب به همراه متن فایل ها (Transkript)

فایل صوتی تمرین شنیدن و بخش گرامر

 

  انتشار : ۴ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 361

برچسب های مهم

دانلود جزوه,کتاب,آموزش تصویری درس ها,خلاصه کتاب,نمونه سوالات کلیه رشته های کاردانی,کارشناسی,کارشناسی ارشد و دکتری پیام نور

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما