سایت رسمی فروش کتاب، جزوه دانشگاهی و فایل های آماده لایه باز فتوش

سایت رسمی فروش کتاب، جزوه دانشگاهی و فایل های آماده لایه باز فتوش

دانلود جزوه,کتاب,آموزش تصویری درس ها,خلاصه کتاب,نمونه سوالات کلیه رشته های کاردانی,کارشناسی,کارشناسی ارشد و دکتری پیام نور، فایل لایه باز فتوشاپ

محل لوگو

آموزش زبان آلمانی از صفر تا پیشرفته سه ماهه در منزل


آموزش زبان آلمانی از صفر تا پیشرفته سه ماهه در منزل

آموزش زبان آلمانی از صفر

بیش از ده ساعت آموزش ویدیویی زبان آلمانی از صفر تا پیشرفته با تدریس بسیار عالی و بهترین روش یادگیری استاد فرهمند

از پایه تا پیشرفته در مدت سه ماه با دو ساعت زمان در روز بصورت خودآموز مدارک A1 و A2 زبان آلمانی بگیرید . (آموزش رایگان زبان آلمانی)

امروزه زبان آلمانی از محبوبیت بیشتری میان زبان آموزان و دانشجویان و فارغ التحصیلان ایرانی برخوردار شده است. مجموعه آموزش ویدئویی زبان آلمانی با این فرض تهیه شده است که مخاطب هیچ گونه دانش نسبت به این زبان ندارد. در این مجموعه آموزشی سعی بر این شده است که تمامی مباحث پایه ای برای فراگیری زبان آلمانی و استفاده آن در سطوح مختلف آموزشی و محاوره مطرح گردد؛ به طوری که تمام سؤال های بزرگ زبان آموزان راجع به نکات دستوری و ترکیب لغات و ساختارهای جمله، که شاید به راحتی در جایی و یا در کتابی کامل جمع آوری شده، پیدا نشود؛ پاسخ داده می شوند.

آموزش زبان آلمانی اصلا سخت نیست اگر شما اصولی آموزش ببینید خصوصا اگر زبان انگلیسی بلد باشید که خیلی راحت تر هست .

چرا باید زبان آلمانی یاد بگیرم؟

اگر قصد مهاجرت به کشور های آلمان،اتریش و اسکاندیناوی را دارید بهتر است که زبان آلمانی را یاد بگیرید و حدااقل مدارک A1 و A2 را بگیرید تا هم بتوانید سریعتر کار پیدا کنید و هم اگر قصد تحصیل دارید تقریبا به صورت رایگان تحصیل کنید.

زبان آلمانی را کجا یاد بگیرم ؟

برای آموزش زبان آلمانی می توانید از آموزشگاه های زبان آلمانی استفاده کنید و یا با استفاده از ویدیوهای آموزشی زبان آلمانی تنها با صرف یک یا دو ساعت در روز در منزل زبان آلمانی را یاد بگیرید ولی آموزشگاه های زبان آلمانی برای جبران هزینه های آموزشگاه نیاز دارند که دوره آموزش شما طولانی شود و آخر هم یا از آموزش زبان آلمانی نا امید می شوید و چیز زیادی از آلمانی یاد نخواهید گرفت .

از کدام منبع برای آموزش زبان آلمانی استفاده کنم ؟

منابع زیادی برای یادگیری زبان آلمانی بصورت سلف استادی و در منزل وجود دارند از جمله بیاموز،رزتااستون،فرادرس و ... ولی اکثرا ناقص آموزش دادند و مناسب برای مکالمه زبان انگلیسی و اخذ مدرک زبان آلمانی و حتی استخدام و تحصیل در کشورهای آلمان ،اتریش و .... نیستند .اما ویدیوی آموزش زبان آلمانی که در این سایت برای دانلود قرار داده شده کاملا تست شده و خودم شخصا توانستم در کمتر از سه ماه مدرک A1 و A2 را بگیرم و برای کارهای مهاجرت به سفارت تحویل بدهم.

این ویدیوهای آموزش آلمانی توسط چه کسی تدریس می شود؟

 ویدیوهای آموزش زبان آلمانی که در این سایت قرار دارد توسط استاد فرهمند یکی از برترین استادهای آموزش زبان آلمانی با بهترین و ساده ترین روش آموزشی و بصورت داستان وار تدریس می شود .

برای آموزش زبان آلمانی چقدر باید زمان بزارم و چقدر زمان می برد تا من بتوانم مدارک A1 و A2 را بگیرم ؟

برای آموزش زبان آلمانی با تدریس خوب استاد فرهمند شما نیاز به یک یا دو ساعت زمان در روز دارید و بطور میانگین هر بخش از ویدیو حدود 20 دقیقه می باشد که اینقدر ساده و روان تدریس شده که با یک بار دیدن ویدیو ها یاد خواهید گرفت. و در کمتر از سه ماه می توانید مدارک A1 و A2 خود را بگیرید. 

 


مبلغ قابل پرداخت 50,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود جزوه,کتاب,آموزش تصویری درس ها,خلاصه کتاب,نمونه سوالات کلیه رشته های کاردانی,کارشناسی,کارشناسی ارشد و دکتری پیام نور

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما