سایت رسمی فروش کتاب، جزوه دانشگاهی و فایل های آماده لایه باز فتوش

سایت رسمی فروش کتاب، جزوه دانشگاهی و فایل های آماده لایه باز فتوش

دانلود جزوه,کتاب,آموزش تصویری درس ها,خلاصه کتاب,نمونه سوالات کلیه رشته های کاردانی,کارشناسی,کارشناسی ارشد و دکتری پیام نور، فایل لایه باز فتوشاپ

محل لوگو

فایل لایه‌باز psd بالهای فرشته


فایل لایه‌باز psd بالهای فرشته

فایل لایه‌باز psd بالهای فرشته یک فایل گرافیکی است که شامل لایه‌های مختلفی از بال فرشته می‌باشد. این فایل به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند آن را ویرایش کنند و عناصر مختلفی را در آن تغییر دهند.

چه کاربردی دارد؟

فایل لایه‌باز psd بالهای فرشته برای کاربرانی که به طراحی گرافیک علاقه‌مند هستند بسیار کاربردی است. این فایل به آنان اجازه می‌دهد که طرح بال فرشته را ویرایش کرده و از آن استفاده کنند. همچنین، این فایل برای طراحان وب و طراحان گرافیکی نیز بسیار کاربردی است.

چگونه استفاده می شود؟

برای استفاده از فایل لایه‌باز psd بالهای فرشته، باید از یک نرم‌افزار گرافیکی مانند فتوشاپ استفاده کنید. باز کردن فایل در نرم‌افزار فتوشاپ، به کاربران اجازه می‌دهد تا تمامی لایه‌های فایل را مشاهده کنند و آن‌ها را ویرایش کنند.

 

 


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 55

برچسب های مهم

دانلود جزوه,کتاب,آموزش تصویری درس ها,خلاصه کتاب,نمونه سوالات کلیه رشته های کاردانی,کارشناسی,کارشناسی ارشد و دکتری پیام نور

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما